• Какъв е срокът на доставка?
    Поръчките се обработват в деня на поръчката и се изпращат към куриерската фирма в рамките на 1 работен ден. Ако сте направили поръчката си до 12:00, тя ще бъде изпратена в същия ден.
  • Как мога да проследя поръчката си?
    За да провериш статуса на доставка на твоята поръчка, провери полученото по имейл потвърждение за доставка. След изпращане на твоята поръчка, ще получиш номер на товарителница от ЕКОНТ или СПИДИ, като можеш да провериш статуса на доставката на адрес: Проследи пратка | Еконт (econt.com) или Проследи пратка | Speedy. Така по всяко време знаеш къде се намира твоята пратка и след колко време ще ти бъде доставена. Освен това, ако си предоставил/а номер на мобилен телефон по време на поръчката ще получиш SMS известие от куриера преди пратктата да бъде доставена.
  • Какви са разходите за доставка?
    Доставката на територията на България е фиксирана с цена от 4.90 лв  със Спиди и 5.90 лв с Еконт без значение от големината на пратката
  • Как да постъпя, ако получа повреден артикул?
    Ако доставен от нас артикул е повреден или по някаква причина не е в изрядно състояние, разбира се, можеш да ни върнеш артикула за наша сметка, като използваш документа за връщане и посочиш причината за връщането. Непосредствено след постъпването на пратката обратно при нас и същата бъде проверена, се издава кредитно известие въз основа на посочения от теб начин на плащане, вследствие на което сумата ще ти бъде възстановена
  • С кои доставчици ще бъде изпратен пакетът ми?
    За България изпращаме нашите артикули с нашите партньори от Спиди и Еконт.
Близо Моята количка
Близо Списък с желания
Близо наскоро разгледани
Близо
Близо
Категории